koncepciópannonrider_koncepcio.html
megvalósulásmegvalosulas.html
pannonrider 2pannonrider_2.html
kapcsolatkapcsolat.html

A PannonRider I. koncepció autó beváltotta a hozzá fűzott reményeket: A IV. Széchenyi Futam, marthoni számának győztese lett az egyéb kategóriában (nem autó, és nem mtorkerékpár). Az egyórás viadal alatt 22 km tett meg verseny körülmények között, árnyékban,  és napsütésben, hajtűkanyarokban, és gyorsasági szakszokon. Maximális sebessége 31 km/h feletti.  A három napos rendezvényen nem volt szüksége semilyen külső áramforrásra, hálózati töltésre. 

Ugyanakkor az alkalmazott akkumlátor kapacitása az elektromos kerékpárokban alkalmazottak fele , mintegy 6 Ah. 


A kerékpár elektromos átalakitása után, még napcellák nélkül:

    1. Az elérhető végsebesség 37 km/h

    2. A hatótávolság 17-23 km/h sebeséggel 25 km

    3. Ugyanekkor a pillanatnyi fogyasztás 80-125W

    4. Üzemidő 40-50 perc, az akkukapacitás csak 4,6Ah!

    5. A megtehető távolság gyorsitással a végsebességig, lassitással, még a fékenergia visszatáplálása nélkül 10900 m. Inditásnál a 250W névleges teljesitményű motor 650-670W-ot teljesit.

  1.  

AZ ÁTALAKITÁS MŰSZAKI ADATAI:

    1. Motor: 250 W, három fázisú kerékagy, HUB motor

    2. Akkupack 24 db A123 Li-Ion cella 2300 mAh 12S2P összeállitásban

    3. Akku telep összesen: 39,6V, 4,6 Ah 182 Wh kapacitással 

    4. Az akkumlátorok összes tömege  csupán 1,8 kg!!!

    5. Napcella: 3 darab Kyocera 43W napcellacella, 16% cellahtásfokkal!!! 


PROTOTIPUS ELŐTTI ÁLLAPOT: EGY MŰKÖDŐ KONCEPCIÓAUTÓ  MÁR NAPCELLÁKKAL:

    1. Az áprilisi napsütésben kb. fél nap alatt feltöltődik a telep

    2. A napcellák folyamatos üzemet biztositanak: Amig süti a cellákat a nap, a PannonRider folyamatosan halad.

⊗pannonrider_1.html