koncepciópannonrider_koncepcio.html
megvalósulásmegvalosulas.html
pannonrider 2pannonrider_2.html
kapcsolatkapcsolat.html

A PannonRider I. koncepció autó beváltotta a hozzáfűzött reményeket: A IV. Széchenyi Futam, marthoni számának győztese lett az egyéb kategóriában (nem autó, és nem motorkerékpár). Az egyórás viadal alatt 22 km tett meg verseny körülmények között, árnyékban,  és napsütésben, hajtűkanyarokban, és gyorsasági szakaszokon. Maximális sebessége 31 km/h feletti.  A három napos rendezvényen nem volt szüksége semmilyen külső áramforrásra, hálózati töltésre. 

Ugyanakkor az alkalmazott akkumulátor kapacitása az elektromos kerékpárokban alkalmazottak fele , mintegy 6 Ah. 


A kerékpár elektromos átalakítása után, még napcellák nélkül:

    1. Az elérhető végsebesség 37 km/h

    2. A hatótávolság 17-23 km/h sebességgel 25 km

    3. Ugyanekkor a pillanatnyi fogyasztás 80-125W

    4. Üzemidő 40-50 perc, az akkukapacitás csak 4,6Ah!

    5. A megtehető távolság gyorsítással a végsebességig, lassítással, még a fékenergia visszatáplálása nélkül 10900 m. Indításnál a 250W névleges teljesítményű motor 650-670W-ot teljesít.

  1.  

AZ ÁTALAKITÁS MŰSZAKI ADATAI:

    1. Motor: 250 W, három fázisú kerékagy, HUB motor

    2. Akkupack 24 db A123 Li-Ion cella 2300 mAh 12S2P összeállításban

    3. Akku telep összesen: 39,6V, 4,6 Ah 182 Wh kapacitással 

    4. Az akkumulátorok összes tömege  csupán 1,8 kg!!!

    5. Napcella: 3 darab Kyocera 43W napcella, 16% cellahatásfokkal!!! 


PROTOTIPUS ELŐTTI ÁLLAPOT: EGY MŰKÖDŐ KONCEPCIÓAUTÓ  MÁR NAPCELLÁKKAL:

    1. Az áprilisi napsütésben kb. fél nap alatt feltöltődik a telep

    2. A napcellák folyamatos üzemet biztosítanak: Amíg süti a cellákat a nap, a PannonRider folyamatosan halad.