koncepciópannonrider_koncepcio.html
pannonrider 1pannonrider_1.html
pannonrider 2pannonrider_2.html
kapcsolatkapcsolat.html

Léteznek már könnyű elektromos kerékpárok , drága és nagy hibrid üzemű autók. Tevékenységünk e két termék közti piaci rést kívánja betömni egy olyan új közlekedési eszközzel, ami egyesíti e két széles körben alkalmazott közlekedési eszköz előnyeit , de igyekszik azok ismert hátrányaitól szabadulni.

Egy kerékpár időjárásnak való kitettsége, alacsony biztonsági felszereltsége, hosszú távon kényelmetlen ülése mind olyan dolog, amin tudunk javítani. Az autók fajlagos energiafelhaasználásán, városban túl nagy méretén, túl nagy energiafüggőségén szintén van mit javítani.


Cégünk élen jár az alternatív energiaforrások fejlesztésében és alkalmazásában, de eddig az épített környezetre koncentrálva tevékenykedtünk. Fejlesztéseink közben született az új gondolat, hogy az általunk ismert technológiákat járműveken is alkalmazni lehetne, méghozzá olyan szinten, hogy azok ki tudják váltani a fosszilis energiahordozókra alapuló elektromos áram és szénhidrogén üzemanyagok által biztosított energiaellátást .

Legnagyobb újdonsága fejlesztéseinknek az, hogy a jármű képes legyen magával vinni ezeket az energiatermelő berendezéseket, így az teljesen független lehessen bármilyen energiaellátó hálózattól.

Különböző energiahatékonysági versenyeken már léteznek ilyen tesztpályán használható speciális járművek.

Mindenféle valós igényünk számbavételével és újragondolásával, közlekedési kultúránk fejlesztésével, és a ma elérhető legkorszerűbb technológiák megfelelő integrálásával egy ilyen közúti közlekedési eszköz ma már megvalósítható.

Tudomásunk szerint sehol a világon nem létezik még olyan hibrid jármű kereskedelmi forgalomban, mely nulla emissziójú a primer energia előállításától kezdve a véghajtásig amellett, hogy tökéletesen kielégíti egy átlagos munkába járó ember napi közlekedési igényeit.

A Pannonrider projekt célkitűzése, hogy új alapokról építkezve kutassa azt a tömeg és energia egyensúlyt, ami alkalmas a szükséges, de legkisebb energia előáll~ásával és felhasználásával a specifikáció szerinti napi távolság megtételére. További cél, hogy a használót ne kösse helyhez az energia ellátás szempontjából, a teljes szabdságot célozzuk meg. Fontos a használó kényelme, a 4 évszakos használhatóság, a tartósság. Nyilvánvaló vevői prioritás, a jármű fenntartási költsége. A Pannonrider célkitűzése a fenntartási költségek minimalizálása.


A nagy autógyárak fejlesztései nem nyújtanak megoldást az általunk felvetett problémákra, ezen fejlesztések egyike sem rendelkezik 0 káros anyag kibocsájtással, az időjárási körülmények a nyitott járműveket az év legáb 1 f2-ben kizárják vagy erősen korlátozzák a használatoti, míg a több személyes hybrid járművek nem oldják meg a városokban forgalmas utakon kialaku~ mindenapos dugó kat és az elektromos hajtáson túl bár csökkentett mértékben, de mégis használnak szénhidrogént a hajtáshoz.


Új piaci szegmenst teremt a prototípusból létrehozandó termék.


A piacon tudunk más olyan tem ékről , mely használ megújuló energiát, fedett időjárásbiztos , ergonomikus, kényelmes, csomagot is lehet vele száll~ani, de olyan innovatív közlekedési eszközről, mely energiát is termel, olyanról nem.


Mivel alapvető célunk a fenntartható fejlődés és az engergiatudatos közlekedés minél szélesebb körben történő terjesztése, a prototípus tovább kívánjuk fejleszteni sorozatgyártás ra alkalmas termékké. Magyarországi gyártóüzem beindításával kívánjuk a felmerülő keresletet kielégíteni.


Hisszük, hogy ötletünk képes tovább fokozni a globális szemléletváltozást a fenntartható fejlődés megvalósulása felé.

⊗realization.html